Paikan varaaminen

Paikan varaaminen tehdään ensisijaisesti sähköpostitse, jonka jälkeen varaus varmistuu maksun yhteydessä. Hinta-arviota pyydettäessä ilmoitathan asuntoauton, -vaunun tai veneen pituuden ja sen haluatko vuokrata tilaa kylmästä vai lämpimästä hallista.

Varausta tehdessäsi, kerrothan seuraavat tiedot:

  • Laskutusosoite
  • Puhelinnumero
  • Merkki ja malli
  • Asuntoauton, -vaunun tai veneen pituus
  • Rekisterinumero
  • Kylmä vai lämmin hallitila

Huomioithan, että seisonta-ajan kasko tulee olla voimassa koko säilytyskauden aikana!

Usein kysytyt kysymykset kausisäilytykseen liittyen

Käytännön järjestelyt kausisäilytyksessä, kuinka tuon tai noudan kausisäilytettäväni?
Ennen kausisäilytettävän tuontia varmista että olet saanut laskun ja suoritus on hoidettu ennen tuontia. Tuonnin ajankohta sovitaan etukäteen puhelimitse 0400 388 500, jotta tiedämme olla paikan päällä opastamassa oikean paikan kylmästä tai lämpimästä tilasta. Voit noutaa kausisäilytettävän haluamasi ajankohtana, mutta varmista ensin puhelimitse että haku onnistuu.

Käytännön järjestelyt vuosisäilytyksessä, kuinka tuon tai noudan kausisäilytettäväni?
Ensimmäisellä tuonnilla toimitaan samoin, kuin yllä mainittu. Jatkossa omalle paikalle asiakkaan tulee jättää oman kyltti/merkintä että paikka on jo varattu (mielellään myös oma rekisterinumero kylttiin). Tällä pyritään siihen ettei jo varatulle paikalle siirretä uutta asiakasta ja ettei toinen asiakas aja paikallenne. Tuonnit ja viennit olisi hyvä ilmoittaa sähköpostitse, kun paikka on selvillä.

Voinko tuoda kausisäilytettävän omin päin säilytykseen?
Et voi, tuonnista ja hausta sovitaan aina ensin puhelimitse. Laskutamme omin päin tuoduista kausisäilytettävistä lisämaksun. (Ei koske vuosisäilytystä).

Täytyykö minun tuoda kausisäilytettäväni heti 1.9.?
Ei, voit tuoda kausisäilytettävän haluamanasi ajankohtana myös 1.9. jälkeen, sovi tuonnista kuitenkin ensin puhelimitse.

Täytyykö minun noutaa kausisäilytettäväni viimeistään 31.5.?
Kyllä, säilytyskauden viimeinen päivä on viimeisin ajankohta jolloin voit noutaa kausisäilytettävän. Tältä ylittävältä ajalta laskutamme kesäkauden hinnaston mukaisesti.

Voinko hakea kausisäilytettäväni kesken kauden käyttöön?
Vuosisäilytys asiakkaiden paikan ovat hinnoiteltu erikseen ja näiltä paikoilta tuonnit ja haut onnistuvat myös kesken kauden. Pääsääntöisesti tavallisilta kausisäilytyspaikoilta tuonnit ja haut yleensä eivät onnistu kesken kauden, tämä johtuu siitä että asiakkaita on runsaasti ja tilamme ovat rajalliset.

Voinko tehdä remonttia/huoltoa tiloissa kausisäilytyksen aikana?
Et voi, kausisäilytettävän remonttia tai huoltoa ei saa tehdä tiloissamme. Tämä johtuu siitä että tilamme ovat rajalliset, emmekä halua että kausisäilytystiloissamme on yrityksen ulkopuolisia henkilöitä. Tällä takaamme ettei asiakkaiden kausisäilytettäviin aiheudu vaurioita tai mahdollisia varkauksia. Veneille erillisissä vuokratiloissamme huollot ja korjaukset tarjoaa Jom Vene Oy.

Voinko viedä kausisäilytettävän remonttiin/huoltoon kesken kauden?
Kyllä voit. Tästä tulee kuitenkin jo tuonnit yhteydessä ilmoittaa, että saamme kausisäilytettävän sellaiseen paikkaan tiloihimme, jotta haku tai tuonti onnistuu myös kesken kauden. Mikäli remontti/huolto ilmenee kesken kauden ja asiasta ei ole tuonnit yhteydessä kerrottu, emme takaa sitä että siirto tiloistamme onnistuisi.

Voinko käydä tarkastamassa kausisäilytettäväni kuntoa tai ladata akkuja kesken kauden?
Asiasta on aina sovittava etukäteen puhelimitse, sillä alueellamme on tallentava kameravalvonta ja pyrimme siihen että tarpeetonta liikkumista tiloissamme vältetään. Akkujen lataus on mahdollista maksetuilla sähköpaikoilla, tai niin sovittaessa. Akkujen lataamisessa on ehdottomasti huomioitava yleinen turvallisuus ja lataus tehdään valvotusti.

Voinko tuoda kausisäilytettävän kesken kauden kuukaudeksi tai pariksi säilytykseen?
Laskutamme ainoastaan kausittain. Kautemme ovat kesäkausi (1.6. – 31.8.), talven kausisäilytys (1.9. – 31.5.) ja vuosisäilytys (kalenteri vuosi). Kausihinnoittelulla takaamme asiakkaille yhdenvertaisen hinnoittelun, asiakas voi kuitenkin itse päättää tuonnin ja haun ajankohdan.

Kuinka kausisäilytettävän turvallisuus on huomioitu alueellanne ja tiloissanne?
Alueemme on rajattu ja pääsy tapahtuu portin kautta, portti on suljettu ilta/yö aikana, sekä viikonloppuisin. Alueellamme on jatkuva ja tallentava kameravalvonta, kaikki väärinkäytökset ja varkausepäilyt ilmoitetaan suoraan poliisille. Lisäksi asiakkaan on huolehdittava että kausisäilytettävän seisonta-ajan kasko on oltava voimassa koko säilytyskauden ajan, ehto koskee kaikkia asiakkaita ja maininta on lisätty jokaiseen laskuun.

Voinko tuoda vuosisäilytettäväni yöllä tai illalla, onko alueen portti auki?
Ilmoita tuonnin ajankohta ennakkoon puhelimitse ja sovi samalla portin avaamisesta, sulkemisesta ja käytännöstä jatkossa. Tarpeetonta liikkumista ilta ja yö aikaan on vältettävä alueellamme ja tiloissamme.

Eikö vastausta löytynyt täältä? Esitä kysymyksesi meille sähköpostitse.